9 Ekim 2015 Cuma

Yasemin Zamanı

İzmir'in uzun sonbaharı başladı, renkler hafiften sarardı, havada hoş bir serinlik hakim, ancak güneş hala insanı gülümsetecek güzellikte parıldıyor...

Hal böyle olunca fırsat buldukça yürüyüş yapmak mutluluk veriyor bana... Yürürken etrafımla ilgilenmeyi çok seviyorum, özellikle de bitkilerle...

Malum İzmir'in hakim bahçe çiçeği Yasemin... Her ne kadar yaseminin çiçeklenme zamanı yaz olsa da, şu anda iri iri açmış nefis yasemin çiçekleri de kendilerini sonbaharın akışına kaptırmış ufak ufak dalları ile vedalaşıyor kendilerini rüzgara salıveriyorlar...

Akşam eve dönerken toplayıveriyorum yerden bu nefis olgun yasemin çiçeklerini... 8-10 tanesi yetiyor bana bir bardak çay demlemek için... İster siyah çayıma ekliyorum, ister tek başına demleyiveriyorum...

Eee, tabii sonunda da elimde kitabım, bardakta çayım doğru balkona...



İyi ki İzmir'deyim.

Dip Not: Yasemin çayının faydaları için: http://www.bitkicaylarininfaydalari.com/yasemin-cayinin-faydalari/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...