2 Haziran 2017 Cuma

Hoş geldin...

"Hoş geldin" deyince aklıma hep şiirler gelir... "Kesilmiş bir kol gibi omuz başımızda duruyordu boşluğun..." ya da "yüreğinle yüreğime hoş geldin..." der gibi...

"Hoş geldin" deyince aklıma hep çay gelir... Oysa ayıpmış bilir misiniz biri gelir gelmez çay teklif etmek... Hemen git demek gibi olurmuş, anneannem söylemişti... Ben hiç öyle düşünmemiştim... Çay vereyim de sohbet hemen başlasın isterdim, bir çay daha sonra, bir çay daha... Hoş geldin... Özledik, gözledik... Belki biraz olgunlaştık, ya da ustalaştık biraz... Ama bekledik, emin ol, her anı bilerek bekledik... Sayılı gün çabuk geçmedi işte dışardan göründüğü gibi olmadı... Bir kor gibi bekledik, alevini almak için sabırla içimizde taşıdık yangını...

Yokluğun cehennemin öbür adıydı, dışımızda güller açsa da... Özledik, gözledik... Geçen günleri fark etmedik belki, ama her geçen saniyeyi saydık...

Hoş geldin, ben bir çay demleyeyim...

3 yorum:

  1. Ben de kahve yaptım içer misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılı gün çabuk geçmedi işte dışardan göründüğü gibi olmadı... bir kor gibi bekledik
      Bayıldım tasvirine

      Sil
    2. Hem ne güzel içerim... iyi gelir... :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...