30 Aralık 2015 Çarşamba

Kırmızı

Kırmızı yakışıyor sana, gözlerini ortaya çıkartıyor...
O değil de o kırmızı rugan pabuçları sen de unutamıyorsun değil mi?
Eeee, bütün kızlarda vardı, bir bana almamışlardı...
Oğlanlara olmaz da ondan, kız ayakkabısı onlar akıllım...
Oğlanlar kırmızı sevemez mi yani? Ya pembe, mor? Maviyi sevmeye izin var mı? İsterim, illa da kırmızı rugan pabuçlar isterim... Bir bayram benim de kırmızı pabuçlarım olsa? Noel babadan bile istedim... Gerçi bir pek tanımazdık onu, ama görmüştüm ben fotoğrafını, o da kırmızıyı seviyor...
Noel baba bizim eve gelmez akıllım... Bacası olan evlere gidiyor o...
Bizim de bacamız var, ama demirden... Taştan baca yapacağım o zaman ben büyüyünce evime, o zaman gelir mi kırmızı pabuçlarım? Rugan olacak ama...
Bir de diş perisi varmış diye duydum, ama o para getiriyor sanırım sadece...
Ananemden istedim ben kırmızı pabuçları, bir tuhaf oldu gözleri.
"yuvalarından uğradı" denir ona...
O ne demek ki?
Ayıp bir şey söyledin demek... Ananem de utandı işte senden...
Oğlanlar kırmızı pabuç istemez... Tren iste sen en iyisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...