21 Aralık 2015 Pazartesi

YAS

Görsel: http://www.sinemaloji.com/
ve “İyi şeyler olur” dedim…
“Tabii inanmayı sürdürürsek” dedi…
İnanmayı mı komik olma, neye inanacaksın ki? Ortalıkta yozlaşmadan, kokuşmadan, bayağılaşmadan başka bir şey mi var? İnanmakmış… Peh, her şeyin besbeter olacağına inanırım ancak bundan sonra…
Bu durumda hangi iyi şeylerden bahsediyorsun ki? dedi…
Münferit olaylar dedim… Günümü aydınlatan bazı şeyler… Güzel bir insan mesela, iyi bir kitap…
İyi kitaplara inanırım bak… İyi bir distopyaya mesela… Zaten o distopyanın kendisi değil mi yaşadığımız? Koy ver gitsin… İyi distopyalar olur… Çocukluğumu hatırlamak istemiyorum artık… İyi şeylerin her gün olduğu… Zamanın iyi olanı saydığı, kötüyü unutma eğiliminde olduğu anları unuttum gitti… Seni hayata hazırlayanlar bunlar mıydı, dedi… Bu durumda pek hazırlıklı sayılmazsın…
Bilmek ve inanmak… Yaşamak ve ölmek gibi… İçinde fırtınalar kopsa da, yokmuş gibi bir inanç içinde misin? Atla, hadi at kendini o boşluğa… İyiler zaten çoktan öldü… Ya bir suikaste kurban gitti, yandılar ya da yana yana gittiler… Kim kaldı ki? Bir sen bir ben… Seç o zaman, kime inanacaksın? İyiler her zaman kazanır… Neyi? Büyük ödül neydi ki? Ölsem? Kazanmış olur muyum? İyiler erken gidiyormuş ya… Bu kadar uzun yaşamak kötü olduğumun kanıtı mı? Ben varsam iyi yok mu? İyi varsa, ben çoktan öldüm demek… Gidiyorum o zaman… Batıya, hep batıya dönük yüzümüz… Güneşin doğuşunu sırtımızda mı hissedeceğiz? Ya yangın yeri ise doğu? Sırtım ısınıyorsa hayra mı yorayım? Sabah mı şimdi? dedi…
İyiliğe inanıyorum, dedim… Safım benim, dedi.
Sanki bir sürpriz parti verilmiş de benim için, bana haber vermeyi unutmuşlar gibi hissediyorum… Üşüyorum… Yaman çelişkiler içinde bile değilim… Bir bulutun koynunda ölmüşüm de haberim yokmuş gibi daha çok… Sadece bir koku var burnumda… İs kokusu gibi…
2 Temmuz 2015

19 yorum:

  1. en çok bunu sevdim...
    "ve “İyi şeyler olur” dedim…
    “Tabii inanmayı sürdürürsek” dedi…"
    şu aralar en çok ihtiyacım olan şey inanmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... İyi şeyler olur, ben biliyorum... :) İnanmama gerek yok.

      Sil
  2. Hepimizin ihtiyacı olan tek şey inanmak sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi şeyler olur, ben biliyorum... İnanmama gerek yok...

      Sil
  3. Bu karamsarlık ortamında ne diyeceğimi bilemedim. Ama iyilik ve iyiler eksik olmasın hayatımızdan her zaman .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi şeyler olur, ben biliyorum... İnanmama gerek yok... Teşekkürler.

      Sil
  4. İyi günleri yaşarken pek fark etmiyoruz aslında dönem dönem sınavdan geçtiğimizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız... Şükretmek de önemli...

      Sil
  5. Bu ara biraz enerjimiz düştü herkeste aynı şeyi hissediyorum umarım iyi şeyler olur hepimiz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi şeyler olur, ben biliyorum... Teşekkürler.

      Sil
  6. iyiyle kötüyü ayırt etmek zor bu zamanda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç sesimizi dinlemek faydalı olabilir belki... Bir de hep kötü şeylere odaklanmamak, etrafımızdaki iyi şeyleri de görmek. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. Yeni yılda hayatımızda iyi şeyler çoğunlukta olsun.

    YanıtlaSil
  8. Yeni yılda hayatımızda iyi şeyler çoğunlukta olsun.

    YanıtlaSil
  9. İyiler her zaman vardır. Umudu kaybetmemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, iyi şeyler hep oluyor... Önemli olan fark etmek... Teşekkürler.

      Sil
  10. İyi şeyler de olmak zorun da biz çok dileyelim isteyelim ve çaba gösterelim de gelsin artık.
    güzellikler ve iyilikler için de olalım hep birlikte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, iyi şeyler hep oluyor... Önemli olan fark etmek... Teşekkürler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...