25 Temmuz 2016 Pazartesi

Sersem

Sersem gibi oldu kafam sabahtan beri... Bir sürü hesap kitap, entrika, hiçbirini unutmamam lazım.. Oysa ben gelemem öyle yalana dolana, aklım karışır... Görüp görebileceğiniz en düz insanlardan biriyimdir. Mümkün mertebe kaçarım o tarz ortamlardan...

Kaçarım da... Bu defa kaçamadım işte... Alet oldum bu defa bir yalana, büyük bir yalana... Ne mi? Yok canım söyleyemem size... Söyleyemem de ağzımdan kaçırırım diye korkarım... Tutarsız konuşmalarım olabilir... Entrikalara ermez çünkü aklım da, o nedenle sersemledim işte...

N'olur, soru sormayın bana daha fazla, aklımda tutamıyorum yalanları, mecbur etmeyin...

Kardeşim mi? Yoooo, o yoktu ki? O teyzemlerde kalmıştı dün gece... Arkadaşına mı gidecekti yoksa? Zeynep'lerdeydi sanırım... Bir şey tembih etmişti bana giderken sıkı sıkı... Neydi? Hah, hatırladım, "kimseye söyleme" dediydi... Neyi söylemeyecektim? Söylemem, işte söylememem lazım... Zeynep'e gitti, ben öyle biliyorum, yok yok, teyzemin yanında kaldı...

Enver mi? Enver'in ne alakası var... Karıştırmayın Enver'i... "Kimseye söyleme" dedi giderken, söyleyemem size... Gitti... Dün gece, dün gece gitti...

Hayır, 10 gün olmadı gideli, Zeynep'e gitti, gelecek... Eminim, dün gece gitti, bu sabah gelecek... 10 gün olmadı gideli, Enver ile gitmedi... "Kimseye söyleme" dedi...

1 yorum:

  1. yine çok eğlendim okurken içinden içinden güzel kurgu ...
    sanırım 6 dakikalık hikayelere dönüştüreceksin yakında yazılarını

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...