20 Eylül 2016 Salı

44


4 dörtlük bir hayat düşledim kendime
Pamuktan, kadifeden ve çiçeklerden
Bunun yerine dikenlerim oldu yollar boyu
ve gökkuşağım,
gördüğüm, ama hiç ulaşamadığım

4 dörtlük bir hayat düşledim kendime
Çikolatadan, tarçın kokulu, lavantalı
Bunun yerine çayım oldu, zifiri karanlık,
aşırı dem almaktan acılaşmış, yalnızlık kokan...

4 dörtlük bir hayat düşledim kendime,
Ormanlardan, denizlerden, insanlardan
Bunun yerine kahvem oldu ve kitaplarım
ve mavilerim oldu, kafamı kaldırdıkça

4 dörtlük bir hayat düşledim kendime
Bakmayı öğrendikçe, bıraktım düşlemeyi
Yaratmaya başladım
Kalemi tutan elin yüceliğini anladım...
Dostlarım oldu, çocuklarım...
Yerlerim oldu, göklerim...

Kederlerim oldu, ağladım,
Güldüm sonra, kahkahalar attım...
Bıraktım düşlemeyi,
Yaşadım...

4 yorum:

  1. Dort dortluk bir yil dilerim Can'im arkadasim.Seni Seviyorum

    YanıtlaSil
  2. canım, şimdi okudum. Tam da zamanında okumuşum. "yaşadım" diyebilmek.... seni seviyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...