14 Nisan 2016 Perşembe

Doğarım

Görsel: Sakura's rising sun by jyoujo
Her sabah, her sabah, hiç üşenmem doğarım ben... Bakarım aşağıdaki mavi gezegenime, orası çok eğlendiriyor beni çünkü... Bazen bulutlu olur, onları göremem... İnanır mısınız? O komik yaratıklar da beni doğmadım sanırlar o bulutlu sabahlarda... "Bugün güneş yok" dediklerini bile duydum... Olmaz olur muyum, hiç bıkmam ki ben doğmaktan... Nasıl her akşam batıyorsam, sabahları da doğarım.

Hayır, bir iş olarak görmüyorum doğup batmayı, keyif alıyorum yaptığım işten, seyrediyorum alemi, başka arkadaşlarım da var, ama mesafeli biraz, pek konuşamıyoruz, ama göz kırpıyoruz birbirimize sürekli... Muzip muzip bakışıyoruz...

Dedim ya çok güldürüyor insancıklar beni, sadece beni mi, kadim dostum ayı da... Düşünün, onun için de bir "ayın karanlık yüzü"nü uydurmuşlar... Ayın her yanı karanlık oysa... Ay bu, yıldız değil ya...

İşimi severek yapıyorum, her sabah... Her gün o mesajı vermeye uğraşıyorum onlara... Her gün yeniden doğuyorum, yeniden, yeniden... Tıpkı sizin gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...