22 Nisan 2016 Cuma

Kesin

Görsel: Fotokritik.com/kullanici/sahintas
Kesin kararlıyım bu defa, ona gidip her şeyi anlatacağım... Olmaz böyle, onun da bilmeye hakkı var gerçekleri. Sürekli durduruyorsun beni. Hayır, ikinci defa düşünmeyeceğim, ne zaman "bir defa daha düşün" desen vaz geçiriyorsun beni. Biliyorum, gerçeği duyduğunda bütün inançları temelden yıkılacak... Artık ne eskisi gibi güvenebilecek, ne de sevebilecek. İçindeki çocuk bayram sevinci kursağında kalmış bir gölgeye dönecek. Bildiği her şeyden şüphe etmeye başlayacak, çünkü temelinden sarsılacak kurduğu hayat...

Yine de gerçeği bilmek hakkı, dönüp dolaşıp bunu düşünüyorum. Bilmeli. Sen olsan bilmek istemezdin biliyorum. Kendimden pay biçiyorum o yüzden, bana benziyor o... Temelleri sarsılınca daha sağlam bir yapı kurabilir enkazın içinden... Başına yıkılmazsa eğer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...