20 Mayıs 2016 Cuma

Sınırlı

Fotoğraf: http://www.banukurt.com - Enis İzgi

Sınırlı sayıda üretim yapmak ne kadar güzel... Yaptığın işe saygı duymak ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Öyle yüzlerce, binlerce değil... Sınırlı sayıda... Bir tane daha istesen yok yani... Üretim hattı dengeleme, daha çok, daha fazla, daha hızlı değil... Sınırlı sayıda...

Gündeme ne kadar da ters... Ben bu üründen, bu kalitede, bu hızla ancak bu kadar üretebildim arkadaşım... Daha fazlası aynı olmazdı... Bu kadar istedim, bu kadar oldu... Malzemem bu kadardı, malzemeden çalmak istemedim... O gün o kadar saat çalışabilirdim ancak, daha fazla çalışsaydım yürekten olmayacaktı... Dikkatim dağılmadı, her birine özel emek verdim... Bu nedenle sınırlı sayıda oldu...

Bu ürün hoşuna mı gitti? O zaman benim üretirken duyduğum saygıyı duyabilecek misin ona? Sevecek misin kullanırken? Yüreğinle bağlanabilecek, anılarını paylaşabilecek misin? Onunla yeni anılar üretebilecek misin?

Peki ya canının içi isterse, için burkularak ona verebilecek misin? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...