18 Mayıs 2016 Çarşamba

Sümük

Salya sümük ağlamak istiyorum biliyorsun, bakıyorum alttan alan gözlerine, ters bir şey söylesen diye, karşı çıksan, hayır desen bir dediğime, bu kadar anlayışlı olmasan... "eeeeh, yetti artık, kes şunu" desen diye bekliyorum...
Sonra bağıralım birbirimize, hiç ağza alınmadık sözlerimizi dökelim ortaya, eteğimizdeki taşlar yuvarlansın yerlerde, daha da alamayalım hızımızı, sıktığımız yumruklar havada asılı kalmasın...
Çık karşıma, bir şey söyle, öyle ince ince bakma bana, tut bileklerimden, "kendine gel artık, yeter" de...
Öfkemin yerini üzüntüm alsın ve bastırdığım tüm duygular çıksın su yüzüne... Çaresizce senin kızgın yüzüne bakan gözlerimden yaşlar sızmaya başlasın sonunda....
Salya sümük ağlamak istiyorum, omzuna yaslanarak...
Ama böyle olmaz, sen bu kadar anlayışla bakarken olmaz...
Kaçma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...