21 Ağustos 2015 Cuma

Kısmet

Bu yazıyı kitap kulübümüzde, atölye çalışması bölümünde yazdım... Çok da keyif aldım... Ayda bir Bir Kitap Bin Sohbet - Atölye çalışmalarında 6 dakika uygulaması yapmaya karar verdik... Yazdıkça paylaşmaya devam edeceğim...

---

KISMET Bey, bize bakar mısınız? Şimdi ben şu gazozu içmek istiyorum, ama annem bana izin vermiyor, çünkü ona göre kısmet de olsa bütün erkekler kötü, babam bile... O zaman neden onunla evlendiğini merak etmeye hakkım olmadığını düşünüyorum. Yoksa babamı sevemem ki, annemin kötü olduğunu düşündüğü birini seversem bu günah olur mu? O kısmet kötü ise, ben onu sevmez isem onun adına yine kısmet diyebilir miyiz? Ya sevdiğim kısmet değilse o zaman bu hikaye iyi mi olur yoksa acıklı olan hikayelerde hep iyiler mi ağlar? Kavuşamıyorsam eğer o adama o zaman onun iyi olduğunu mu anlıyoruz? Ya ben ona güvendiysem? Güvendiysem, güvendiysem teslim oluyorum bu durumda diyebilir miyim?

Bir de kendini teslim etmek var, değil mi? Kısmet kısmet iken kötüydü, ama evlenince kendimi teslim etmem gerekiyor. Ama o bir erkek. Kadın olsaydı iyi mi olurdu peki? O zaman neden teyzem de kötü? Naime teyzeyi sevdiği için kötü. Onun kısmetinde de o varmış oysa...

18 Ağustos 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...