17 Eylül 2015 Perşembe

Kalıp

Görsel: blog.radikal.com.tr
"Kalıbına tüküreyim" diye başlamak istiyorum satırlarıma sevgili günlük... Her gün aynı şeyleri, aynı sayfalara yazmak için bir günlük almak tabii ki salaklıktı... Saçmalığın daniskası yani... Her gün aynı şeyleri yazıp arkasından da ne kadar berbat bir hayatım olduğu gerçeği ile yüz-be-yüz gelmek...

Bugün yine hiçbir şey olmadı, sevgili günlük...

Bugün, sabah kalkınca yüzümü yıkamadım, değişiklik olsun diye...

Bugün, solumdan kalkmak istedim, ama yatak duvara dayalı olduğu için kafamı çarptım.

Bugün, yine hiçbir şey olmadı, canım salak günlük...

Senden nefret ediyorum günlük... Günümün tekdüzeliğini yüzüme vurduğun için nefret ediyorum senden...

Bugün, yataktan geç kalkmaya karar verdim... 15 dakika boğuşup durdum çarşafların içinde, sıkıldım, kalktım...

Bugün, ne yapsam bilemiyorum, her gün olduğu gibi...

Sevgili günlük, acaba sana yazmay bıraksam daha iyi hisseder miyim kendimi?

Bazen sırf değişiklik olsun diye camdan aşağı atlamak istiyorum, ama camlar demirli sevgili günlük... Kapılar da kilitli...

Gardiyan dedi ki, bu 15 yıl daha böyle sürermiş sevgili günlük... Sonra alışırmış insan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...